Toch geen lazy sunday - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu Toch geen lazy sunday - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu

Toch geen lazy sunday

Door: Jacob

Blijf op de hoogte en volg Jacob

26 Oktober 2014 | Australië, Sydney

Schreef ik nou in mijn vorige verslag dat ik vandaag eens even niks zou gaan doen? Nou, dat is niet helemaal gelukt :-)
Vandaag ben ik naar Darling harbour gegaan. Ook dit is op rolafstand van het hostel. Daar aangekomen zag ik dat Sydney Zoo daar ook is. Ik heb daar een private behind the scenes tour gemaakt. Weer eens wat anders dan alleen maar door zo'n dierentuin hobbelen. Was erg leuk. Veel uitleg gekregen en op plekken geweest waar je normaal als bezoeker niet mag komen. Ook heb ik een slangetje van een meter of 3 om mijn nek gehad. Nog best zwaar zo'n beest. Maar wel een unieke ervaring. Ook heb ik daar mijn eerste koala gezien en de koala mocht met mij op de foto.
Nu weer terug in het hostel en vanavond ga ik echt niks doen (denk ik).

Tata!

  • 26 Oktober 2014 - 08:50

    Maureen:

    Vond je ook niet dat het een heel ander soort zoo id, dan wat wij gewend zijn? Ik vond het een hele aparte ervaring. Ik geniet ervan dat je op plekken komt waar ik ook geweest ben.

  • 27 Oktober 2014 - 10:28

    Anne Engwerda:

    Hoi Jacob,
    Ik vroeg aan Klaziena of ze al iets van jou had gehoord en toen attenteerde ze me op deze site.
    Ik heb je verhalen gelezen. Heel leuk om te lezen en ik zie het helemaal voor me in combinatie met de mooie foto's.
    Kortom, ik ben stik jaloers op je. Wat moet dit een geweldige ervaring voor je zijn.
    Blijf genieten en ik heb me net toegevoegd op je mailinglijst.

    Hartelijke groet van Anne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Jacob

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 6629

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2014 - 14 November 2014

Mijn eerste reis naar Australië

Landen bezocht: