Hobart, Tasmania - Reisverslag uit Hobart, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu Hobart, Tasmania - Reisverslag uit Hobart, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu

Hobart, Tasmania

Door: Jacob

Blijf op de hoogte en volg Jacob

03 November 2014 | Australië, Hobart

Vanmorgen ging mijn wekker lekker vroeg. Maar met een goeie reden. De bus was mooi op tijd en een half uur later was ik op Melbourne Tullamarine airport. Na ingecheckt te hebben was het wachten op mijn vlucht naar Hobart, Tasmanië. We vertrokken mooi op tijd en ik had een waanzinnig uitzicht op Melbourne en de plaatsen waar ik de dag ervoor geweest was. Na een uurtje landden we op Hobart airport. Ik had al snel een bus gevonden die me naar mijn hotel bracht. Echt een geweldig leuk hotel. Ze passen goed op me hier. Zo kwam het vrouwtje van de receptie net bij me aan de deur. Ze ging naar de supermarkt en vroeg of ik nog iets nodig had. Dan hoefde ik er zelf niet heen. Even later kwam ze terug met twee broden, een pot aardbeienjam en twee liter melk. Een standbeeld graag voor deze vrouw graag. Ik heb vandaag twee tours geboekt voor deze week. Zaterdag vlieg ik terug naar Melbourne.

Tata!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Hobart

Jacob

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 6617

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2014 - 14 November 2014

Mijn eerste reis naar Australië

Landen bezocht: