Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Jacob

Blijf op de hoogte en volg Jacob

02 November 2014 | Australië, Melbourne

Nadat ik gisteren mijn 5 persoons bed was uitgekropen in Canberra heb ik eerst even uitgebreid gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet. Lekker! Toen was het tijd om uit te checken en terug naar de Greyhound bus te gaan want er stond me een tripje van ruim 9 uren naar Melbourne te wachten. Deze nu was erg luxe en had zelfs een lift zodat ik makkelijk in de bus kon komen. Dit met gevolg dat ik even later als een koning op een lekkere leren stoel zat, mijn rolstoel voor me en mijn pootjes op de zitting van de rolstoel. Zoals jullie begrijpen ging de tijd erg snel op die manier en voordat ik het wist reden we Melbourne al binnen. Rond middernacht ingecheckt in het Space hotel en meteen gaan slapen.
Vandaag heb ik Melbourne verkend en kwam ik uiteindelijk uit bij het tennispark waar de Australian open wordt gespeeld. Erg leuk om daar geweest te zijn. Zacht uitgedrukt. Voor sommige van mijn tennisvrienden is dat park inmiddels heel normaal maar voor mij was het weer even een erg mooi moment.
Melbourne is erg mooi en ik vind het een mix van Sydney en Canberra.
Morgen vroeg op want er gaat weer gevlogen worden.
Waarheen? Dat lezen jullie vanzelf. Nog niet naar huis in ieder geval.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Jacob

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 6624

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2014 - 14 November 2014

Mijn eerste reis naar Australië

Landen bezocht: