Great Ocean Road - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu Great Ocean Road - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu

Great Ocean Road

Door: Jacob

Blijf op de hoogte en volg Jacob

11 November 2014 | Australië, Melbourne

Gisteren was het tijd om naar de Great ocean Road te gaan. Om half 8 stond de bus al klaar op Federation square. We waren met in totaal 27 man /vrouw. Onderweg vertelde buschauffeur Paul vanalles over de omgeving. Na ongeveer 2 uren kwamen we aan bij de GOR. Een route die voor mij by far de mooiste route is die ik ooit heb gereden. Onderweg was ook de plek waar je soms koala's in het wild kon zien. Ik heb er 2 gezien! Na weer een aantal uren en meerdere stops kwamen we aan bij de 12 apostels. Schitterend hoe de bruine stenen van de apostels contrasteren met het heldere blauwe water van de oceaan. Ook was daar de mogelijkheid om met een helikopter rond te fladderen. De hele groep deed dat dus ik heb me ook maar opgeofferd en ben ook gegaan