Topdag met Erwin, Sophie en kids - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu Topdag met Erwin, Sophie en kids - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu

Topdag met Erwin, Sophie en kids

Door: Jacob

Blijf op de hoogte en volg Jacob

09 November 2014 | Australië, Melbourne

Rond half 11 vanmorgen haalde Sophie, de zus van Sophie, mij op bij mijn hotel. Ook dochter Anna van 7 was mee. Anna was eerst nog verlegen maar daar was later niks meer van te merken. Erwin stond ons bij de Botanic Gardens al op te wachten samen met de 3 jarige tweeling Dex en Vigo. We hebben een rondje gelopen daar, schitterend, en daarna een lekker broodje worst gegeten. Daarna ging Erwin met de kids naar huis en zijn Sophie en ik eerst naar het formule 1 circuit gereden. Dat is een gewone weg normaal dus leuk dat we daar konden rijden. Daarna naar de st. Kilda pier gereden. Prachtig. Na thuis heerlijk te hebben gegeten en nadat de kids allemaal een rondje in mijn rolstoel hadden gereden was het al weer tijd om naar het hotel te gaan. De foto's spreken voor zich maar ik moet eerst Wi-Fi hebben om ze te uploaden. Nog even geduld dus.

Tata!

  • 10 November 2014 - 11:51

    Willem:

    Ik wens mijn goeie verre buurvriend nu een heel plezierig staartje van zijn 5 weken Australie; ik zie uit naar jouw thuiskomst en verhalen komend weekend, Jacob; al is het snel omgegaan, je hoeft denk ik geen spijt te hebben dat je niet genoeg hebt gezien of gedaan, voorzover ik het allemaal heb kunnen volgen; bovendien zul je ook wel niet alles op facebook en blog hebben geplaatst..., nietwaar?
    Een heel goeie thuisreis gewenst. Oant gauw.
    willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Jacob

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 6605

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2014 - 14 November 2014

Mijn eerste reis naar Australië

Landen bezocht: