Terug in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu Terug in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu

Terug in Melbourne

Door: Jacob

Blijf op de hoogte en volg Jacob

08 November 2014 | Australië, Melbourne

Na 5 mooie maar koude en natte dagen was het vandaag tijd om terug te gaan naar de warmte van Melbourne. Hier zal ik de laatste week van mijn vakantie verblijven. Voor de Google maps volgers onder jullie: Space hotel Melbourne. Ik moest vanmorgen eigenlijk om 10 uur uitchecken maar had er een uurtje bijgeluld dus om 11 uur kwam de bus me ophalen. Op het vliegveld leerde ik Daniël kennen en ook hij ging naar Melbourne dus we hebben afgesproken om komende week een biertje te gaan drinken. Na een korte vlucht vol turbulentie ben ik nu dus weer in Melbourne.

Tata!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Jacob

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 6612

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2014 - 14 November 2014

Mijn eerste reis naar Australië

Landen bezocht: