Roadtrip - Reisverslag uit Kingscliff, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu Roadtrip - Reisverslag uit Kingscliff, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu

Roadtrip

Door: Jacob

Blijf op de hoogte en volg Jacob

19 Oktober 2014 | Australië, Kingscliff

om alvast een voorsprong te nemen op onze roadtrip naar Sydney zijn we vandaag ook al even op pad gegaan met ons drieen. Via de Pacific Highway, alleen de naam al maakt het de leukste snelweg ever om op te rijden ever, kwamen we als eerste aan in Brunswick heads. Hier hadden we een geweldig uitzicht op een baai en de oceaan. Hier ga ik verder weinig over vertellen want de foto's spreken voorzich. Eigenlijk spreken alle foto's voor zich maar dan zou dit wel een erg kort verhaal worden. Na genoten te hebben van een belachelijk mooi uitzicht gingen we op weg naar onze tweede stop: Lennox heads. Hier hebben we in een park aan het water heerlijk geluncht. We hebben de openbare BBQ aangeslingerd en genoten van heerlijke sausages en brood. Best prettig eten zo met een waanzinnig uitzicht. Nadat onze magen gevuld waren gingen we naar onze laatste stop voor vandaag: Een surfclub in Kingscliff. Hier hebben we een lekker biertje en wijntje gedronken.
Eenmaal weer thuis was het tijd voor een filmpje

  • 19 Oktober 2014 - 13:01

    Willem Dekker:

    Hey goede buur en verre vriend,
    Soms is het voor mij helemaal niet leuk om al dit moois te zien en lezen zonder erbij te zijn; maar ja, eigen schuld, denk ik dan maar; eerlijk gezegd geniet ik gewoon met je mee, Jacob; je weet dat ik heel blij voor je ben dat je dit nu beleeft; die kusten van Australie zijn altijd indrukwekkend; mooie kwaliteit foto's; bij een ervan ben ik wel benieuwd wat het is: dat lijstje met bloem op die rots?
    We skypen,
    groetjes,
    willem

  • 27 Oktober 2014 - 12:55

    Jan Jonker:

    Dankzij de tip van Klaziena volgen we je nu helemaal (nou ja, helemaal...)

    Groetnis fan Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Kingscliff

Jacob

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 6635

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2014 - 14 November 2014

Mijn eerste reis naar Australië

Landen bezocht: