All my bags are packed. I am ready to go - Reisverslag uit Bergum, Nederland van Jacob Veen - WaarBenJij.nu All my bags are packed. I am ready to go - Reisverslag uit Bergum, Nederland van Jacob Veen - WaarBenJij.nu

All my bags are packed. I am ready to go

Door: Jacob

Blijf op de hoogte en volg Jacob

10 Oktober 2014 | Nederland, Bergum

Na jaren van dromen en maanden voorbereiden is het dan vandaag eindelijk zover. Mijn reis gaat beginnen! Ik ben er helemaal klaar voor. Vanaf nu zullen mijn posts vanuit Australië komen. Of vanuit Dubai of Bangkok als ik nog niet helemaal gaar ben van het reizen. Vanuit een herfstachtig Burgum groet ik jullie en tot later aan de andere kant van de wereld.

Tata!

  • 10 Oktober 2014 - 09:45

    Sietske Van Der Weg:

    Geweldig Jacob, geniet van iedere minuut

  • 10 Oktober 2014 - 11:27

    Amanda:

    Prutte plesier down under! Geniet erfan!

  • 10 Oktober 2014 - 21:39

    Marianna:

    sitst no yn it fleantúch as it goed is. Have a save trip.....

  • 12 Oktober 2014 - 15:55

    Willem:

    Hey Jacob,
    Ben heel benieuwd hoe jouw reis is geweest en of je nu al onder de zon van Brisbane zit!
    groetjes,
    willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bergum

Jacob

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 6630

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2014 - 14 November 2014

Mijn eerste reis naar Australië

Landen bezocht: