Bye Sydney, hello Canberra - Reisverslag uit Canberra, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu Bye Sydney, hello Canberra - Reisverslag uit Canberra, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu

Bye Sydney, hello Canberra

Door: Jacob

Blijf op de hoogte en volg Jacob

31 Oktober 2014 | Australië, Canberra

Vanmorgen om half 10 was het tijd om naar de Greyhound bus te gaan die 100 meter verderop stond. Een erg mooie bus met alles erop en eraan. Zelfs wifi. Na een mooie tocht van 4,5 uren kwam ik aan in Canberra. Hier blijf ik één nachtje want morgen gaat de Greyhound al weer door naar Melbourne. Mijn hotel hier ligt vlak bij de Greyhound dus ideaal. Zometeen de stad maa. eens gaan verkennen.
Erg kort verslag deze keer maar heb dan ook meer in de bus gezeten dan dat ik wat anders heb gedaan. Morgen nog langer trouwens. 9 uurtjes. Maar ach, het went :-)

• 31 Oktober 2014 - 08:52

Mem:

Moarn Jacco, oh né, it is al hast jûntiid by dy..

• 01 November 2014 - 10:38

Hofweegen:

je reisverhalen weer met plezier gelezen
    geweldig dat je dit allemaal onderneemt wat zul je genieten
    wy zyn wel heel niuewschierig naar al je verhalen als je weer thuis bent
    wy hebben niet veel nieuws alleen wat huis tuin en keuken niuews
    het is hier nog steeds prachtig weer het lykt wel voorjaar
    in jehuis en tuin is alles prima en je auto is ook nog keurig blyven staan en de bouw gaat heel rap
    geniet maar weer optimaal van alles wat er op je pad komt
    heel veel groeten van karel en mar