Mosman en Sydney aquarium - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu Mosman en Sydney aquarium - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu

Mosman en Sydney aquarium

Blijf op de hoogte en volg Jacob

30 Oktober 2014 | Australië, Sydney

Vandaag ben ik met mijn Canadese roomie met de ferry naar Mosman geweest. Mosman is bij the opera house linksaf :p
Mosman îs vooral steil, heel steil. Wel erg mooi. Veel palmbomen en gekleurde vogels die je in Nederland alleen maar bij de dierenwinkel kunt kopen.
Nadat we bij terugkomst in de haven een biertje hadden gedronken zijn we naar Sydney aquarium gegaan. Het is daar net alsof je in het great barrier reef zwemt. Erg mooi. Daarna nog even wat souvenirs wezen kopen. Ik heb dus nu een extra tas nodig, haha.
Morgen is het tijd om verder te reizen. Nieuwe dingen ontdekken en beleven. Maar ik ga Sydney zeker ook wel missen. Heb hier een geweldige week gehad. En dat is zacht uitgedŗukt.

• 30 Oktober 2014 - 12:16

Jeltje:

Wat leuk dast d'r ek nei oaren op ut gjist! Ek wol handich as t sa steil us hihi.. No wer op nij de folgende pitstop. Hoopje dast der krekt sa genietsje kinst as yn Sydney.

X

• 30 Oktober 2014 - 13:02

Hofweegen:

met veel pezier je reisverslag gelezen geweldig jy ziet nog eens wat van dr wereld
    je komt vast ook wel eens voor verrassingen te staan maar dat is wel spannend
    wat gaat de tyd snel over een paar weken zit je alweer in ons KNEUTER landje
    het is wel tof dat je ons hier mee laten genieten
    hier is alles rustig en onder controle ha ha
    non een hele fyne tyd
    wy missen je wel
    heel veel groetjes van karel en mar

• 30 Oktober 2014 - 15:17

Arnold:

Hey Jacob,

Goed bezig, wij blijven je volgen! Veel plezier!

arnold

• 30 Oktober 2014 - 15:36

Sytse:

Leuk dat het zo goed gaat aan de andere kant van de wereld!

Have fun!