Sea world - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu Sea world - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu

Sea world

Door: Jacob

Blijf op de hoogte en volg Jacob

17 Oktober 2014 | Australië, Surfers Paradise

Vandaag was het weer tijd voor een uitstapje. Nadat ik gisteren lekker lui heb gezeten bij een schitterende lagoon.
Bestemming deze keer was Sea world. Jan had me al even uitgelegd welke bus ik moest pakken dus zeer relaxt rolde ik vanmorgen naar de bushalte. Na nog geen 2 minuten wachten was de bus er al. Het reizen met het openbaar vervoer is hier echt uitstekend geregeld moet ik zeggen. Na een half uurtje kwam sea world in zicht. Yes, ik zat in de goeie bus! :) Na het park bekeken te hebben was het tijd voor nog meer avontuur. Je kon namelijk vanuit daar een helikopterrondvlucht boeken. Wat ik dus maar gedaan heb. Gewoon omdat het kan. Ik heb in veel verschillende soorten vliegende objecten gezeten maar een helikopter was voor mij nieuw. Wat een geweldige ervaring. Het waren de duurste 10 minuten ooit maar het was het meer dan waard.
Toen was het al weer tijd om de bus naar huis te pakken. Ook nu weer zat ik in de goeie bus. Wederom een topdag vandaag. En net nog even gezellig met heit en mem geskyped :)

Tata!

  • 17 Oktober 2014 - 07:32

    Mem:

    Do wurdst al goed yn busreizgjen!!! Goeie oefening foar letter. En dan ek noch fleantúch.. SUPER!!!!!

  • 17 Oktober 2014 - 10:09

    Mem:

    Ik bedoel fansels: letter mei de bus troch Australië. En it fleantúch moat HELYKOPTER wêze fansels....

  • 17 Oktober 2014 - 12:13

    Maureen:

    In 1 woord WOW!!!! Geweldig. Een helicopter. Wat een geweldige ervaring.



  • 17 Oktober 2014 - 12:24

    Marjan :

    Ha Jacob

    Nou ja dan maar de duurste 10 minuten v je leven wel een herinnering rijker!!!
    Seaworld was ook wel leuk neem ik aan.... mooie avonturen verder tot horens!!

    Marjan

  • 20 Oktober 2014 - 23:48

    LeAh:

    tip voor NS en Qbuzz?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Surfers Paradise

Jacob

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 6596

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2014 - 14 November 2014

Mijn eerste reis naar Australië

Landen bezocht: