Reisdagen - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu Reisdagen - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu

Reisdagen

Door: Jacob

Blijf op de hoogte en volg Jacob

13 Oktober 2014 | Australië, Gold Coast

Om klokslag kwart voor 5 stond Barend voor de deur (Jeltje was net daarvoor aangekomen) en dat betekende dat mijn avontuur echt zou gaan beginnen. Het uitzwaai comité, bestaande uit Karel en Mar, was ook aanwezig dus gaan met die banaan. Ruim op tijd kwamen we aan op Schiphol. Na ingecheckt te hebben hebben we nog even wat gegeten en gedronken en toen was het voor mij echt tijd om te gaan. Alles verliep vlekkeloos en om kwart voor 10 zat ik in mijn vliegtuigstoel van de Boeing 777 om daar de volgende 7 uren te blijven zitten. Na een vertraging van een uur was het tijd voor de eerste etappe: Dubai.
Daar aangekomen hadden we 2 uren de tijd om over te stappen. Op het vliegveld had ik wederom iemand bij me om me naar de gate te brengen en mijn tas te dragen. Lazy backpacker :-)
Het was duidelijk dat de beste man bekender was op het vliegveld dan ik want hij liep nogal snel en ik kon hem amper bijhouden.
Tijd voor de tweede etappe naar Bangkok. Omdat ik beslist mijn rolstoel daar ook weer wilde hebben werd besloten om mijn rolstoel dan maar in de business class te parkeren. Helaas moest de baas zelf wel gewoon plaatsnemen in de economy class. Na 5 uren, en ik was inmiddels alle besef van tijd ook al kwijt, landden we in Bangkok. Daar zo ongeveer hetzelfde verhaal als in Dubai. Tijd voor etappe nummer 3. De langste.Naar Sydney. Na een vlucht van 8 uur zonder slaap, lang leve huilende babies naast je, kwamen we aan in Sydney. Yes, eindelijk Australische grond onder mijn wielen. de security checks verliepen voorspoedig, toch grappig dat je de mensen van het tv programma Border security daar in het wild ziet, en was het tijd voor de laatste etappe naar Brisbane. Daar aangekomen stonden Jan en Kim me al bij de slurf op te wachten :-)
Na een hartelijke begroeting gingen we op weg naar Labrador. Daar aangekomen hebben we gezellig wat gedronken en werd de barbie aangeslingerd. Daarna onder het genot van Skylger jutters bitter bij de vuurkorf gezeten om vervolgens mijn bed in te duiken. Nu duik ik het prachtige weer weer in.

tata!

  • 13 Oktober 2014 - 08:15

    Marjan:

    En nu genieten v t mooie weer hier regent het!!!
    Tot horens!!!

  • 13 Oktober 2014 - 08:15

    Anneke Bolt:

    Jacob

    heel veel plezier en geniet ervan

  • 13 Oktober 2014 - 08:21

    Marianna:

    Leuk om dit verslag zo te lezen, zo genieten wij ook mee. Echt súper dat je dit avontuur zo in je uppie aandurfd. Ben benieuwd naar je volgende verslag.

  • 13 Oktober 2014 - 11:26

    Willem:

    mooi om te lezen, Jacob; fijn dat alles zo goed gegaan is; zie uit naar je volgende avonturen en te lezen over het aanslingeren van barbies enzo;
    groetjes,
    willem

  • 13 Oktober 2014 - 22:32

    Anneke:

    Mooi verhaal jacob, een lange vliegreis . Laat het grote avontuur maar beginen. Je zal nog wel even aan het tydsverschil moeten wennen. Veel plezier en geniet ze.

  • 14 Oktober 2014 - 11:30

    Sjoukje:

    Geweldig. Geniet ervan en ik zal je volgen. X Sjoukje

  • 14 Oktober 2014 - 15:37

    Sytse:

    Mooi dat alles goed gien is!
    No tiid om te genietsjen


    Groetnis fanút in reinich Fryslân

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Gold Coast

Jacob

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 6606

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2014 - 14 November 2014

Mijn eerste reis naar Australië

Landen bezocht: