Harbour cruise - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu Harbour cruise - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jacob Veen - WaarBenJij.nu

Harbour cruise

Door: Jacob

Blijf op de hoogte en volg Jacob

26 Oktober 2014 | Australië, Sydney

Gisteren vond ik het tijd voor een harbour cruise. Nadat ik bij circular quay, waarvandaan alle ferries enzo vertrekken, een ticket had gekocht heb ik nog heerlijk even op het terras gezeten. Dit aangezien ik toch nog twee uren moest wachten voordat de boot vertrok. Om half 2 was het dan zover. De boot zou aan de rechterkant aanmeren. Dat bleek dus even snel gewisseld te zijn naar de linkerkant. Gelukkig kwam ik daar op tijd achter. Na enig survivalwerk om mij aan boord te krijgen vertrokken we. Het was een schitterende 2 uur durende tocht langs de mooie plekken langs de haven. De cruise heette the harbour coffee cruise maar ik heb alleen maar thee en cakejes gezien dus het had meer iets van een high tea ofzo. Maar het smaakte goed dus dan maar geen koffie.
Na afloop van de tocht nog even gezellig met heit en mem gebeld.
'S avonds lekker gechilled in het hostel. En nog maar een paar dagen bijgeboekt. Mijn planning was om maandag weer verder te gaan maar het bevalt me hier prima dus ik blijf nu in ieder geval tot vrijdag hier. Daarna zien we wel verder. Dat is het mooie hier. Vandaag is het voor mij lazy sunday dus weinig in de planning.

Tata!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Jacob

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 6599

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2014 - 14 November 2014

Mijn eerste reis naar Australië

Landen bezocht: